Project management of NTIS P1 Cybernetic Systems and Department of Cybernetics | WiKKY

Project

General

Profile

Actions

Task #3927

closed

Task #3637: Etapa 01 - Nová strukturace poradenských hovorů – návrh automatické segmentace

SW při probíhajícím hovoru - online nahrávání

Added by Zajíc Zbyněk almost 8 years ago. Updated almost 5 years ago.

Status:
Closed
Priority:
Normal
Start date:
25.05.2016
Due date:
31.08.2016
% Done:

100%

Estimated time:

Description

Klávesové zkratky při nahrávání
- návrh: F1 - při začátku nového dotazu/změně tématu dotazu, F12 - identifikace výskytu klíčového slova
- klávesové zkratky pro výběr "Štítků"=koncové uzly stromu, např. přes Ctrl+počáteční písmeno

Zadávání informací
- textové pole
- vyběr "Štítků" pomocí rozbalovacího menu

Actions #1

Updated by Zajíc Zbyněk almost 8 years ago

- zobrazování informace z online rozpoznávání a kategorizace tématu

Actions #2

Updated by Zajíc Zbyněk almost 8 years ago

  • Due date changed from 31.12.2016 to 31.08.2016

- problémy s Linphone: obtížné přeložit pod Win, neumožňuje ukládání kanálů odděleně (volající a volaný)
- alternativa Asterisk, sestavíme si vlastní SW na volání a ukládání nahrávky

Actions #3

Updated by Zajíc Zbyněk over 7 years ago

  • % Done changed from 0 to 90

HOTOVO:
- Aterisk ustředna jede u nás na PC/serveru u PSa (provizorně)
- nainstalován a rozchozen SW client pro telefonování Zoiper/Yate na ÚJČ (zatím se telefonuje jen na Spechtech číslo)
DODĚLAT:
- průběžný popis nahrávek - pokusit se přidat do klienta
- naplánovat aktivaci VoiP na daný den (zaplatit a převést číslo) a nahlásit údaje Petrovi, aby je zadal na server (stroj umístěn zatím na ZČU, bude se volat přes něj a na něm se uloží také telefonní hovory)
- pro jistotu připravit záložní plán pro nefungování serveru Asterisk i klienta Yate (nainstalovat Zoiper + přihlásit přímo k operátorovy = obejít Asterisk)

Actions #4

Updated by Salajka Petr over 7 years ago

  • Status changed from New to Resolved
  • % Done changed from 90 to 100

ÚJČ systém používá. Průběžně dopisuji funkcionalitu, o kterou žádají. Pro nás řeším spojení pomocí kodeku G722.

Actions #5

Updated by Salajka Petr about 7 years ago

  • Assignee changed from Salajka Petr to Zajíc Zbyněk
Actions #6

Updated by Zajíc Zbyněk about 7 years ago

  • Status changed from Resolved to Closed
Actions #7

Updated by Zajíc Zbyněk over 6 years ago

  • Status changed from Closed to Assigned
  • Assignee changed from Zajíc Zbyněk to Salajka Petr

- Přidat tlačítko pro ukončení úpravy infa k hovoru -> předá se KIV

- Vyzkoušet zvednutí hovoru v telefonním SW přes bt sluchátka

Actions #8

Updated by Salajka Petr over 5 years ago

  • % Done changed from 100 to 40

Zvednutí hovoru v telefonním SW přes bt sluchátka se nezdařilo. Zdá se, že žádný sw, který je zdarma, tuto možnost nemá. Namísto kupování sw navrhuji použít VOIPový telefon s podporou bluetooth. Možnosti prozkoumám.

Actions #9

Updated by Salajka Petr almost 5 years ago

  • Status changed from Assigned to Resolved
  • Assignee changed from Salajka Petr to Zajíc Zbyněk
  • % Done changed from 40 to 100
Actions #10

Updated by Zajíc Zbyněk almost 5 years ago

  • Status changed from Resolved to Closed
Actions

Also available in: Atom PDF